Saturday, April 24, 2010

its the time..

assalamualaikum..
its already 4 weeks in sem2..class rep to be..bahu terase agak berat utk dipikul..its ok..that is my responsiblty..insya ALLAH dapat handle dgn tenang hendaknya..subject makin tough..tapi..kemalasan tu berganda2 pulak..aduhh..have to change this attitude..4 weeks x balik umah..huhu..missing damn muchhh...

when u guys ask bout how my life is.
.i will say ALHAMDULILLAH..

when u guys ask bout special one..
sori..i cant answer that..
not in my list for this time being..
single?
yearp.already..haha..always..

it is the time to change,syg..
wanna focus on my study and life..
insya ALLAH..

im trying..
cuba untuk membina kekuatan dalam diri..
yg mudah rapuh dek bisikan syaitan terkutuk..
sungguh..
i make mistake..
i make mistake..
i make mistake..

=(..
forgive me,Ya ALLAH...
forgive me......


No comments:

Post a Comment