Wednesday, February 3, 2010

atas kebodohan aku..

mungkin ini dugaan untuk insan bernama aiza..diuji..dianiaya...itulah adat..hidup di dunia sebegitulah rupa..aku terima..cuz i deserve that..aku manusia dan insan biasa..x lepas dari lakukan keslahan..bukan niat untuk tidak memberitahu..tapi..biarlah..aku xnak mereka risau dgn keadaan aku di sini...insya ALLAH..aku yakin ALLAH sentiasa bersama aku..cume aku kene pandai jage diri..jgn mudah teperdaya atau tertipu..peluang?? x perlu cakap tentang peluang..bukan mudah untuk aku percaya pada kata-kata insan yang bernama lelaki..cukup laa...that was the first and the last time....yeah,..itu semua atas kebodohan aku sendiri..aku x fikir panjang....alhamdulillah..x jadi ape2 malam tuh.....aku bodoh..aku mengaku..do i need to tell them..aku x pernah berahsia dgn mereka..herm..atau perlu ke aku berahsia..sampai bile??? dalam mase yg same...aku takut..aku takut..macam2 boleh jadi...YA ALLAH...YA ALLAH...YA ALLAH....bantu la akuuuu.....bantu la akuu..aku x kuat,ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment