Sunday, December 27, 2009

umi...i need u..

ummi..i need u...
blurrr..apap...

ajad and apip..akk syg korunk..


assalamualaikum....

herm..ape nak ckp ek?? blur...teman nad tido kat umah dye..and kiteorang meredah ujan nak gi klinik..huishh..susah kott..umi..let me drive....pliss...=)..hoping..nape buat sye nanges lg?? herm...yeah..u not intend to..but seriusly..i really hurt when u asking those kind of quest..im fat!! flubby!! plummy!! do u get me?? susah sgt ye nak terime org gemok and BESA??? someone pliss answer me..fine..syg?? haha..u got be kidding me..entahla..i dunt knoe..we never meet and entah..i admitt syg tu ade..tapi..entah..bukan i x trust in u..not like that,dear..but..haha..entah..im confusing ryte now..kite akn jd 19..tapi there still long journey for us ryte?? ryte,people?

i just hoping that there is someone who can accept me the way i am..really hoping....herm...yupyup..and
ummi..i miss u..nak pelok ummi...

No comments:

Post a Comment