Tuesday, September 15, 2009

Pesanan Mereka

assalamualaikum..

first of all..i nak ucapkan thx byk2..kat ayah..thx,ayah..terharu sangat..=) yg paling sebak bile ayah ckp..xpe..harga bukan ape sgt..aslkan akk belaja je betol2..terima kasih,ayah..
love them so much..herm..

ummi ckp..nanti bile akk kat sane dah..x yah fikir hal org lain..just think bout urself..bukan maksud pentingkan diri...tapi...berilah diri ini ruang untuk berfikir,..yearp..bukan selalu..ummi cakap akk selalu sgt fikir hal org..tapi ade dyeorang fikir hal akak?..i admitt..terlalu berfikir pasal org lain,bekorban utk org lain..mengalah utk org lain..im not saying im toooooooooooo good,people..tapi itu hakikat..aku x bijak mcm org lain..aku tau..tapi aku akn berusaha utk menjadi yg terbaik di mata umi and ayah..insya ALLAH..

rezeki aku lambat..aku trima..kawan2 semua dah belaja..meet new friends..enjoy new life..xpela.semue ni ade hikmah...asalkan aku masih lagi berpeluang nak blaja..nursing?? herm..mmg bukan cita-cita aku..tapi,insya ALLAH kos ni akn memudahkan aku suatu hari nanti..insya ALLAH..

masa aku dah nak tiba..masa untuk menjadi dewasa dan masa untuk berdikari..

kpd dia:
berilah aku masa untuk bersendirian...tak de niat nak beremosi..tapi aku butuh masa utk bersendirian..diam bukan bermaksud aku lupa..biarlah nak fikir apa pun..sebab aku dah tak kesah.sebab dari dulu lagi aku terlampau fikirkan perasaan org and ape org ckp..its enough...
i just want to know my self deeply..sebab perkara yang paling sukar adalah memahami diri sendiri...=)...maafkan aku kalau kau rasa aku dah berubah..terpulang...


No comments:

Post a Comment